Domeniul de aplicare

1. Următorii termeni și condiții se aplică tuturor comenzilor plasate în magazinul nostru online de către consumatori și antreprenori.

2. Consumatorul este orice persoană fizică care încheie o tranzacție juridică în scopuri care nu sunt legate în mod predominant de nicio activitate comercială sau profesională independentă. Antreprenorul este o persoană fizică, juridică sau un parteneriat juridic care, în cursul încheierii unei tranzacții juridice, acționează în exercitarea activității sale comerciale sau profesionale independente.

3. În cazul antreprenorilor se aplică următoarele: dacă antreprenorul folosește condiții contradictorii sau suplimentare, se contestă valabilitatea lor; acestea devin parte a contractului numai dacă am consimțit în mod expres la acest lucru.

Partea contractantă, încheierea contractului

1. Contractul de cumpărare se încheie cu 

Bizhouse sp. z o.o.

os. Piastowskie 53

63-000 Środa Wielkopolska

Polonia

EU TAX: PL7861700636

Numărul societății: 301540114

2. Prin plasarea produselor în magazinul nostru online, facem o ofertă obligatorie în scopul încheierii unui contract pentru aceste articole. Inițial, puteți așeza produsele noastre în coșul de cumpărături fără nicio obligație și, apoi, corecta date în orice moment înainte de a trimite comanda obligatorie, utilizând mijloacele de corecție puse la dispoziție și explicate în acest scop în timpul procesului de comandă. Contractul se încheie atunci când acceptați oferta pentru mărfurile din coșul de cumpărături, făcând clic pe butonul de comandă. Imediat după trimiterea comenzii, veți primi o confirmare prin e-mail.

Limba contractului, stocarea textului contractului

1. Limbile disponibile pentru întocmirea contractului sunt germana și engleza.

2. Nu stocăm textul contractului.

Condiții de livrare

1.În afară de prețurile produselor, sunt posibile și costurile de expediere. Pentru a afla mai multe despre eventualele costuri de expediere, vă rugăm să consultați ofertele.

2. Livrăm numai prin curier. Din păcate, nu este posibilă ridicarea personală a mărfurilor.

3. Nu livrăm la stațiile de ambalare.

Plată

În magazinul nostru, aveți la dispoziție următoarele metode de plată:

1. Plata in avans

  • Dacă alegeți metoda de plată în avans, vă vom trimite datele noastre bancare într-un e-mail separat și vom livra bunurile după primirea plății.

2. PayPal

  • În timpul procesului de comandă, veți fi redirecționat către site-ul furnizorului online PayPal. Pentru a plăti suma facturată prin PayPal, trebuie să fiți înregistrat acolo sau să vă înregistrați mai întâi, să vă legitimați cu datele dumneavoastră de acces și să ne confirmați instrucțiunile de plată. După plasarea comenzii în magazin, solicităm PayPal să inițieze tranzacția de plată. Imediat după acest lucru, tranzacția de plată va fi efectuată în mod automat de PayPal. Veți primi instrucțiuni suplimentare în timpul procesului de comandă.

Drept de revocare

1. Consumatorii au dreptul legal de a anula un contract, așa cum este descris în politica de anulare. Antreprenorilor nu li se acordă un drept de revocare voluntară.

Drept de retenție a titlului de proprietate

1. Bunurile rămân în proprietatea noastră până la plata integrală.

2. În cazul antreprenorilor, se aplică în plus următoarele: Ne păstrăm proprietatea asupra bunurilor până când toate creanțele care decurg dintr-o relație de afaceri în curs de desfășurare au fost achitate în totalitate. Puteți revinde bunurile care fac obiectul rezervei dreptului de proprietate în cadrul activității comerciale; ne cedați în avans toate creanțele care decurg din această revânzare - indiferent de orice combinație sau amestecare a bunurilor care fac obiectul rezervei dreptului de proprietate cu un articol nou - în valoare de suma facturată, iar noi acceptăm această cesiune. Rămâneți autorizați să colectați creanțele, dar noi, de asemenea, le putem colecta înșine, în cazul în care nu vă îndepliniți obligațiile de plată.

Deteriorare în timpul transportului

1. Pentru consumatorii se aplică următoarele: Dacă bunurile sunt livrate cu daune evidente provocate în timpul transportului, vă rugăm să reclamați aceste defecte la compania de curierat cât mai curând posibil și să ne contactați imediat. Faptul de a nu depune o reclamație sau de a nu ne contacta nu are nicio consecință asupra drepturilor dumneavoastră legale și a aplicării acestora, în special asupra drepturilor de garanție. Cu toate acestea, ele ne ajută să ne putem exercita propriile pretenții față de furnizatorul sau față de asigurarea de transport.

Garanție

1. Cu excepția cazului în care se convine în mod expres altfel mai jos, se aplică răspunderea legală pentru defecte. 

2. În cazul achiziționării de bunuri uzate de către consumatori, se aplică următoarele: dacă defectul apare după expirarea unui an de la data livrării bunurilor, pretențiile pentru defecte sunt excluse. Defectele apărute în termen de un an de la livrarea bunurilor pot fi revendicate în termenul de prescripție de doi ani de la livrarea bunurilor.

3. În cazul antreprenorilor, termenul de prescripție în ceea ce privește reclamațiile pentru defecte ale bunurilor nou fabricate este de un an de la transferul riscului. Vânzarea mărfurilor folosite este supusă excluderii oricărei garanții. Termenele de prescripție pentru dreptul de recurs în conformitate cu articolul 445a BGB rămân neschimbate.

4. În ceea ce privește antreprenorii, doar specificațiile noastre și descrierile de produs ale producătorului incluse în contract sunt considerate ca fiind un acord privind calitatea bunurilor; nu ne asumăm nicio răspundere pentru declarațiile publice făcute de producător sau alte declarații publicitare.

5. În cazul în care articolul livrat este defectat, inițial, oferim antreprenorilor garanția, la discreția noastră, prin rectificarea defectului (îmbunătățire ulterioară) sau prin livrarea unui articol fără defecte (livrare de înlocuire).

6. Restricțiile și termenele de mai sus nu se aplică în cazul pretențiilor bazate pe daune cauzate de noi, de reprezentanții noștri legali sau de agenții noștri indirecți:

7. În caz de punere în primejdie a vieții unei persoane, de vătămare a sănătății sau a integrității corporale.

8. În caz de încălcare intenționată sau din neglijență gravă a obligațiilor, precum și în caz de intenție frauduloasă.

9. În caz de încălcăre a unor obligații contractuale esențiale a căror îndeplinire este o condiție prealabilă pentru buna executare a contractului și pe respectarea cărora partea contractantă se poate baza în mod regulat (obligații cardinale)

10. în cazul promisiunilor de garanție, în măsura în care s-a convenit.

11. În măsura în care domeniul de aplicare a legii privind răspunderea pentru produse este deschis.

12. Informațiile privind orice garanții suplimentare aplicabile și condițiile exacte ale acestora pot fi găsite în fiecare caz împreună cu produsul și pe paginile de informații speciale din magazinul online.

Răspundere

1. Pentru pretențiile bazate pe daunele cauzate de noi, de reprezentanții noștri legali sau de agenții noștri indirecți, vom fi întotdeauna răspunzători fără limitare.

2. În caz de punere în primejdie a vieții unei persoane, de vătămare a sănătății sau a integrității corporale.

3. În caz de încălcare intenționată sau din neglijență gravă a obligațiilor.

4. În cazul promisiunilor de garanție, în măsura în care s-a convenit.

5. În măsura în care domeniul de aplicare a legii privind răspunderea pentru produse este deschis

6.În cazul încălcării unor obligații contractuale esențiale a căror îndeplinire este o condiție prealabilă pentru executarea corespunzătoare a contractului și pe respectarea cărora partea contractantă se poate baza în mod regulat (obligații cardinale), cauzate de o neglijență ușoară din partea noastră, a reprezentanților noștri legali sau a agenților noștri indirecți, valoarea răspunderii se limitează la prejudiciul previzibil la momentul încheierii contractului, a cărui apariție trebuie să fie așteptată în mod obișnuit.

În caz contrar, pretențiile de despăgubire sunt excluse.

Soluționarea litigiilor

1. Comisia Europeană pune la dispoziție o platformă de soluționare online a litigiilor (OS), pe care o puteți găsi aici. Nu suntem obligați nici dispuși să participăm la o procedură de soluționare a litigiilor în fața unei comisii de arbitraj pentru consumatori.